Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Nu värme i radiatorer pÃ¥ OV men kyligt pÃ¥ NB - funkar inte golvvärmen?  (läst 219 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad KnasBas1

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 8
  • Karma +0/-0
  • Värmepump eller värmepumpar?
Hm. Here we go again... Nu är det märkligt nog tvärtom än tidigare problem - Har nu rejält (!) med värme i radiatorerna här uppe i huset, men där nere där vi har golvvärme är det riktigt kyligt, runt 18 och rått just nu.

Vad är det för checklista jag ska kolla? Ser att det sitter något don med lysande dioder när jag kikar in till LK-anläggningen för golvvärmen. Tvyärr kommer jag inte åt så bra, men kan se att det lyser EN grön lampa och TVÅ oranga lampor på detta don (som jag inte vet vad det är).

Hur skulle en felsökning se ut tycker ni? Kör just nu Värme +1 (står märkligt nog inte temperatur hos oss som det gör hos grannarna, typ 20 grader istället för just en siffra som vi har.. Har kurvan på 6. Är ungefär minus 15 ute (sensorn verkar känna än kallare än så). Men ändå är det kallt där nere.

NIBE 730

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!