0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tja, hej igen alla vp - diggare!Nu är det snart dags att dra igång värmen igen.Min Toshiba innerdel gjorde nästan skäl för namnet i somras (ras) då den började tjuta/vina.Jag ringde V-utveckling som efter ca en vecka skickade en tekniker för att GRATIS (garanti) byta fläktmotorn.Då säger teknikern att det är ett seriefel, och han var nästan förbannad eftersom just denna fläktmotorär levererad av PANASONIC. Och att V-utveckling får stå för allt arbete. Tja, vad säger man? Humor är det i allafall!När man skall till att sälja VP får man se till att inte ens någon komponent är leverarad av pana! HAHASen ser jag att dom har fullt upp med att prata chipstrimning på panasonicdelen av forumet. Då känns det extra skönt att inför ännu en vinter veta att man valt en redan "trimmad" pump. Eller hur Toshibalovers?? Haha var det inte du som va så extremt nöjd med din toshiba.......det va kanske för att du hade panasonic delar i den......så se upp nu i vinter om det bara är toshiba delar i den.....nu kanske du inte kommer att vara lika nöjd.....
Haha var det inte du som va så extremt nöjd med din toshiba.......det va kanske för att du hade panasonic delar i den......så se upp nu i vinter om det bara är toshiba delar i den.....nu kanske du inte kommer att vara lika nöjd.....
...Sen ser jag att dom har fullt upp med att prata chipstrimning på panasonicdelen av forumet. Då känns det extra skönt att inför ännu en vinter veta att man valt en redan "trimmad" pump. Eller hur Toshibalovers??
Det verkar som Panasonic sålde dom struliga motorerna från CKP tiden till Toshiba. Undrar hur mycket mer Panasonic ni har i era Toshibor, ni får lossa lite plåtar och kolla efter tillverkaren.mvhTS Fastighetservice