0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Varför belasta detta forum med alla dessa onödiga och helt meningslösa inlägg? Bilar och annat kan ni väl diskutera på Lunastorm...Sture
Jag kör med Nibe och Toyota (snart nya Honda Civic ), skulle mer vilja säga att Nibe och toyota är lika bra/bättre än volvo
Båda kanske är mer "lättrostade"?
RickardHåller med dig. Vet inte om det det går men kan du fixa en omröstning där forat får para ihop de vanligaste värmepumpsmärkena med de vanligaste bilarna. Har ingen klar bild på hur det skulle gå till men intressant skulle det vara och se vilken bil resp vp märke skulle få/bli?
CiteraBåda kanske är mer "lättrostade"?Inget större problem i Norbotten, min Corolla -88 som jag kört sedan -90 (när man skriver sånt börjar man känna sig gammal ) har knappt någon synlig rost alls.I stockholm och göteborg kan det säkert vara en helt annan sak.Här i "permafrosten" håller nog alla bilar bättre.
Det är därför att Thermia och Stiebel ej går att köpa på postorder och de har sina speciella "fina" installatörsfirmor som man kan beställa dem från. Se även här i forumet har vi en "exklusiv" hjälp från termia expertis som ger alla de behövande råd och rön. --/