0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
tipo874 Var köper man den?
Hej tipo!Min grabb, Tomas Persson, jobbade många år på Sun Microsystem i Göteborg, numera är han på Zetup i Göteborg.Det kan väl aldrig vara så att du känner honom?//erp
Om det är ljuset som är det viktiga finns ju denna, some assembly required.
@jehu, den lampan ger garanterat inga 10000 lumen (Kanske 10000 "Ebay lumen" ) , men aldrig med så få LED, behövs nog minst 50 st 3W LED innan man når 10000 lumen.
Och idag är sista dagen för mig på Oracle. Firade 20 års dag på Sun/Oracle förra fredagen, på onsdagen fick jag och två kollegor sparken. Jag har jobbat nu i helgen, och det blir mitt avslut.Så för första gången i mitt 61 åriga liv är jag arbetslös. Inte riktigt planerat tyvärr. Om nån har nåt i Uppsalatrakten är jag intresserad. Inte ens säker på att jag vill jobba i IT-industrin längre.
Jag är pigg på en sådan ficklampa. Är dock orolig att den kan vara olaglig. Vad tror ni? Är det ok att köpa den?http://www.banggood.com/Outdoor-Emergency-Anti-Wolf-Self-Defense-Torch-Lamp-Powerful-Emergency-Defensive-Lamp-LED-FlashLight-p-1083993.html?utm_source=facebook&utm_medium=cpc_elc&utm_campaign=svp-torch-rm1-all-r-2065&utm_content=ruby&utm_ho=2065
Jag tror inte tullen har riktigt samma syn på saken om dom nu skulle kolla paketet.