0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Bil är nog oslagbart billigast skulle jag tro, även med div parkeringsavgifter, om man får tro på dessa priser iaf... Hutlösa priser på tåg till Stockholm
Ska du ut å festa rekommenderar jag ett bra festarställe,nu var jag ärlig. http://www.patricia.st/Men välj för faaan rätt dag så slipper du gå i klackar och paljetter Men tydligen ska gamla bobbadilla ha det bästa dansgolvet, har aldrig varit där fast då måste du ha förståelse för killar som gillar killar Här finns det ett omklädningsrum i en skola för dom som är HEN, dvs dom som inte har förstått vad som finns mellan stortårna "Inget för dig joka"Välkommen till hufvudstaden
Ju närmre resdatum du bokar desto billigare blir tåget.Skulle gissa på att det hamnar på 1500:- per person.Bilen blir kanske billigare trots allt.
För att vara på säkra sidan. Bör du nog skaffa ett örhänge tror det det skall vara vänster? skyll inte på mig om det blir fel....Skulle gärna svarat på dina förfrågningar angående hotell tunnelbana å annat...Men iom att man bor i dessa trakter å aldrig åker kollektivt så har jag nog inte mycket att tillföra.Däremot bör du nog välja taxi med omsorg! Då många speciellt utlänningar blivit uppskörtade å det grövsta Tyke
Du borde väl ta en titt på Rinnans maskiner när du ändå är i stan, vore kul med en oberoende rapport om hans väl(?)dimensionerade anläggning!
Det blir billigare att åka tåg ända hem till dig, än att åka taxi hem till mig.. Men om du åker taxi och betalar med kort, se till att det är ditt kort du går ut med ur taxin..Passa dig så att du inte slår in din pinkod när det är beloppet du ska fylla i Sist jag åkte taxi, så slog chaffören på egen dricks utan att vi gjorde det..
för jag ser inte vad det står på displayen