0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Inte lätt när hela Byske lider av blödarsjukan !!!!2+2 konstant , till och med när ena dåren slår motståndarens klubba på sin egen fläskläpp och fixar en utvisning !!!!En snigelätanade fransman som är rena bäbisen, förra gången var halva handen avslagen och han spelade igen Nu satt han återigen och bölade med snigelskalen rinnande från tårarna med en ispåse "sönderslagen" men nog tusan var han inne snart igen, ynklig crybaby som skulle få en roll direkt i en snyftfilm i Holluwood Idioten lyckas dessutom med konststycket att knocka reservkeepern i båsetMen nog om detGnaget var helt kass i början och torskade stortNy match på hovet och det kan omöjligt börja lika illa ! Känns långt till Gävle just nu dessvärreMen ska inte skriva mer i denna sträng ikväll känner jag
När man själv slår motståndarens klubba på sin egen fläskläpp så borde det rimligtvis inte vara 2+2 !!Men anser du det så säger det en del om dig !!Som jag skrev innan så var Gnaget helt kass i början och det fällde avgörandet.Skrev inte att det var domarens fel att dom torskade med 8-2 eller ?Felet var att dom förmodligen glömde knyta skridskorna för det var väldigt passivt i början.Har man blödarsjuka så ska man inte bita sig i läppen varje gång man trillar !Borde inte ha svarat dig då man inte är på topphumör direkt, men men
När jag ändå håller på och spyr galla över en del utvisningar så tycker jag det är lite märkligt att Viktor får 2+2 när han slog till kling&klang.Istället för att gratta lagkamraterna vid målet så åker kling&klang direkt fram till Viktor och säger något och knappast i all välmening Viktor lackar till och ger en snyting, utan blodvite.Tyckte dom nämde något att målisen ska få 2+2 för att dämpen är ganska hård, nu är det inte direkt dunhandskar utespelarna har på sig !!!Har aldrig tänkt på att det varit 2+2 tidigare för detta men någon kanske har bättre koll varför det blev 2+2.2 minuter för roughing vore mer rimligt även om jag personligen tycker kling&klang får skylla sig själv när han endast åker fram vid målet för att provocera och borde då få stå sitt kast med sitt pladdrandeEn del utvisningar åt båda håll var dock lite märkliga i denna matchen
Vad är det som gör att du inte kan skicka dina 6 åringar ?
Det kostar en 1000-lapp att spela innebandy en säsong.Vad kostar hockey