Antal personer som röstat: 70
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Om det i dag finns en direktlänk och instruktion på ubuntus site så är ju det ypperligt. Som jag upplyste om i inlägget där jag skrev länken så var detta skrivet 2009 och då fick man lov att göra egen efterforskning för att lösa problemet. Min kommentar avsåg väl närmast att många kanske trodde att du berättade hur man gör i windows då det var det vi pratade om. Men det har du ju klargjort nu att det gällde hur man gör i ubuntu.
Provade ubuntu för nått är sen körde dual boot men blev inte så imponerad men det funkade väl ok som windows förutom att jag inte fick skrivaren att funka hos ubuntu. Men det har antagligen hänt en del hos ubuntu hos windows är det sig likt sen xp kom allt bara funkar. Men det är kul att prova nått nytt så kanske det är dag för ubuntu igen. Men en fördel med ubuntu var att det fanns en massa gratis program som man bara behövde kryssa i så hade man dom på datorn. Kör med opera i mobilen och crome på datorerna.
Bara nyfiken och även kanske också kopplat till: --/http://www.prylportalen.se/nyheter/it/undersokning-ie-anvandare-ar-korkade-1.478870.htmlSedan kan säker Rickard ge oss total forumstatistik.