Nu är det dags att publicera vem som vunnit tävlingen.
Vinnare blev
rsjowa O0 (Medlem i
www.poolforum.se)
Namnet jag valt på företaget är WebIQ AB

Men jag var tvungen att lirka med bolagsverket för att få igenom det...
12 namnförslag (minst) lämnades in, och det slutade med: Web Info Quality EU AB
Web = min verksamhet är till 99.9% webbaserad
Info = Den kunskap och information som finns i forumen är grunden till denna del av namnet, men den Logger jag utvecklat och tillverkar (Logger 2020) är även den en informationsinhämtare för de som vill ha koll på sina värmesystem.
Quality = Jag försöker säkerställa högsta möjliga kvalite på allt som jag håller på med, snabba forum som modereras väl - för att undvika allt för mycket struntprat och/eller smygreklam, bra produkter i webshopen, och snabb server så att ni medlemmar och besökare inte skall behöva vänta på att sidor och bilder skall öppnas.
EU = Min huvudsakliga marknad, detta var jag tvungen att lägga till för att få namnet godkänt, var tydligen inte tillräckligt unikt utan en "geografisk" hänvisning.
Pengarna (2000 kr) har förts över till hans konto idag, så jag hoppas de blir ett välkommet tilllskott till Julhandeln.
rsjowa gav mig inte ett enskilt namnförslag som jag valde, men han bidrog med många olika förslag som var bra, samt ett antal logotypeförslag, varav jag valde ett av dem.
1 av hans förslag fanns med i min namnansökan till bolagsverket, men accepterades inte.
Några av de tillfälliga designerna ser ni nedan.