0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Om nu Citroen är en sådan toppenbil som vissa påstår, varför ligger då andrahandsvärdet i botten? Det borde, om Citroen verkligen vore en bra bil, ligga närmare toppen än botten i så fall.
Citat från: boek skrivet 01 februari 2008, 19:09:50Om nu Citroen är en sådan toppenbil som vissa påstår, varför ligger då andrahandsvärdet i botten? Det borde, om Citroen verkligen vore en bra bil, ligga närmare toppen än botten i så fall. Enkelt, de har aldrig hittils gjort en snygg bil, om man köper en ny bil vill man ha en snygg bil, eller en prisvärd bil.Köper man en prisvärd bil (Citroen) som är ful får men räkna med ett lägre andrahandsvärde vilket i sin tur drar upp driftskostnaderna,
Citat från: Rickard skrivet 02 februari 2008, 02:40:18Citat från: boek skrivet 01 februari 2008, 19:09:50Om nu Citroen är en sådan toppenbil som vissa påstår, varför ligger då andrahandsvärdet i botten? Det borde, om Citroen verkligen vore en bra bil, ligga närmare toppen än botten i så fall. Enkelt, de har aldrig hittils gjort en snygg bil, om man köper en ny bil vill man ha en snygg bil, eller en prisvärd bil.Köper man en prisvärd bil (Citroen) som är ful får men räkna med ett lägre andrahandsvärde vilket i sin tur drar upp driftskostnaderna,Ful ? C5 är riktigt snygg för att vara citroen.. Betydligt mer udda ufon har lämnat citroenfabriken än C5..Vad har du för snyggbil då ?? En volvo kanske..
HejJag har också TOYOTA, har din bakrutetorkare gått sönder som min och fäller stolens sig sakta sakta själv när man åker i bilen.Och hur är der med bensinmätaren min har gått sönder och det är ju rätt jobbigt att byta man måste nog ta bort hela instrumentbrädan då.Sen har man ju förståss dörrlåsen som slutar fungera fast då var jag till TOYOTA i Haninge och frågade och det hade nog inte blitt så besvärligt att fixa om jag inte frågat honom där om vad som kunde vara fel, han påstod att det var elektronik i låskolven vid handtaget som sen visade sig vara helt mekaniskt lås. Nåja till slut fick jag tillbaka det mesta i dörren.Men kvalitet det tycker jag inte den lever upp till helt.MVHMesser