0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Om man kör denna rad borde det fungera. Har inte Lämpömittari själv så jag kan inte testa.Citeraregedit.exe /e C:\TSA_Settings.reg HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\TSaRegisterdelen som behöver flyttas finn då i filen C:\TSA_Settings.reg. Kopiera den filen till den nya datorn och dubbelklicka på den i utforskaren. Välj att importera när du får frågan/Johan
regedit.exe /e C:\TSA_Settings.reg HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\TSa
Har inte alla kostnader helt klara, men den blir naturligvis blir några hundra dyrare, fokus har dock hela tiden lagts på att bygga så billigt som möjligt utan att därför tumma på utvecklingsmöjligheter.Max 1200 kr för centralenheten är målet, i det priset ingår 2 st pulsingångar, men tempgivare tillkommer.Första provserien kommer att säljas lite billigare (ca 30 ex) då det kan komma att behövas någon uppgradering av mjukvaran.Jag borde få centralenheterna till veckan, och sedan skall jag anpassa kapslingen och ta fram en etikett, förhoppningsvis finns de till försäljning senare hälften av maj.Jag ser fram emot mycket feedback från de första kunderna då mitt mål är att bygga upp ett långsiktigt varumärke med pålitlighet, enkelhet och flexibilitet som ledord.