0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ha ha ha, ja jag såg åxå det. Det skulle inte förvåna om det har tillkommit en sån lag, inget förvånar mig, när det gäller Sverige å underliga lagar. Men jag kommer då inte att följa den lagen, utan den hamnar tillsammans med andra idiotiska lagar. D.v.s dom som jag anser det fullt tillåtet för var å en, att praktisera "civil olydnad" på. Här stämmer än en gång vad Oscar Wilde sa: "Att lagar är till för idioter, Vi andra praktiserar sunt förnuft".mvh humlan.
Det finns en övertro till att vissa arbeten i hemmet MÅSTE utföras av en så kallad "yrkesman".Men ingen höjer på ögonbrynen om husägaren samtidigt åker till Biltema och skaffar bromsdelar till sin bil som han sedan själv monterar.
Jag ska ta ock maila och fråga var dom finner lagstöd för sitt påstående,finns inte detta utan att det är ett påfund av deras VVS annonsör så förväntarjag min en rättelse i nästa nummer
Citat från: piece skrivet 22 augusti 2006, 21:52:57Jag ska ta ock maila och fråga var dom finner lagstöd för sitt påstående,finns inte detta utan att det är ett påfund av deras VVS annonsör så förväntarjag min en rättelse i nästa nummer Skickade du mail till dem sedan? Fick du något svar?
Citat från: maha6305 skrivet 28 augusti 2006, 08:54:07Det finns en övertro till att vissa arbeten i hemmet MÅSTE utföras av en så kallad "yrkesman".Men ingen höjer på ögonbrynen om husägaren samtidigt åker till Biltema och skaffar bromsdelar till sin bil som han sedan själv monterar. Ha ha ha, ja jag kunde inte låta bli att svara På OKmacken i min gamla hemstad så var det inte så länge sen som nån körde rakt genom utfartsporten från gds-hallen efter att själv ha bytt bromsar... Thumbsup