0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja du tillhör dom ca 10% som använder appen kontinuerligt så då har du nytta av det.Extremt få som jag varit på återbesök hos för eventuella frågor eller service/rengöring som tyckte app då var kanon men som nu istället hittat rätt temp och fläktläge som dom upplever fungerar bäst istället för att ändra stup i kvarten.Man gör som man vill med dessa appar Visad förbrukning i appar tror jag bara är uppskattad och ingen korrekt förbrukning så den får man nog inte ta för givet.Panasonic med flera tillverkare/generalagenter vill troligen ha ”trogna” återförsäljare/installatörer som dom vet är duktiga på deras sortiment så rätt modell hamnar på rätt plats för det blir mindre jobb/problem än att ha massor av dom som ringer service/support men kanske egentligen onödiga frågor om man säger så.Nu kanske Pro Partner fungerar betydligt bättre för dom återförsäljare som är anslutna till det och kan bara hoppas på det för deras skull.Skulle jag dra igång med försäljning igen av Panasonic så skulle jag högst troligen handla via Kinnan/Sverigepumpen som åtmindstånde tidigare haft bra service/support.Den här tråden om nya SUMO med R290 har spårat ur lite med dessa appar