Ewald, tyke och 2 gäster tittar på detta ämne.
Vi måste vinna. han står upp för oss, vi måste backa upp honom !!
Någon här som känner vibbar att USA håller på att vinna…. Vad har mums mums åstadkommits hittills…. Jo högre drivmedelspriser instabilitet i det redan instabila bältet av Islamister! De enda som tjänar på detta är de som bettar på högre oljepriser Putin osv… För stunden har vi många galna kockar som rör om i grytan…
Jag vidhåller att Trump har demenssymptom om man tittar på hans tal.Vissa läkare har ansett att han har frontallobdemens som accelererar.
Trump är mer än lovligt korkad.Han sätter skyhöga tullar mot Kanada och Mexico.Problemet är att de amerikanska biltillverkarna drabbas av dessa tullar eftersom mycket köps därifrån.Det här har resulterat i att Toyotas bilar tillverkade i Japan har mycket lägre tullkostnader totalt sett än bilar tillverkade i USA.
Det man får ge honom är nog att det lär krävas okonventionella medel för att råda bot på den enorma statsskulden. Något kommer behöva ge efter om de ska få ordning på det.
Vore jag inte så ointresserad att flyga västerut så vore Kanada mitt första mål! Var i NY där -67 som skitunge! Men Inget som lockar att besöka igen….