0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Om du fortfarande är osäker på vad det är för skillnad, ring till Kinnan och be att få ett SKRIFTLIGT svar med ansvarig UNDERTECKNAD på samma papper om vad det är för skillnader mellan -SPK och sidoimporterade DKE.Jag är ganska säker på att du kommer att få vänta vääääldigt länge innan du får ett brev från dem.Eller, varför inte ringa till Luftmiljögruppen i Gtb (den 2:a officiella importören av Panasonic Nordic i Sverige) och fråga dem vad det är för skillnad på Kinnans -SPK och Original Panasonic ?Mig veterligen så levererar Luftmiljögruppen till Bauhaus och Hemmabutikerna Bl.a. och det är Original Panasonic (DKE)
Jag tycker att det börjar vara lite för mycket gnäll på kinnan o luftmiljögruppen jag tycker istället att alla andra som säljer tex panasonic värmepumpar borde vara tacksamma för utan deras massiva reklam skulle eran försäljning garanterat minska avsevärt.Om man vill förklara för köparna varför man är billigare än någon annan finns det andra sätt istället för att klaga på konkurenterna