0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
En bekant har en Kia sportage laddhybrid är nog en -22 han är väldigt missnöjd med den bilen tydligen väldigt dålig värme även om motorn går för värme vilket den inte gör alla gånger när värme behövs.
Letade efter en ”småbil” till dottern men ingen med bensin eller diesel hade Parkeringsvärmare som vi eftersökte dessvärre inkl Mazda 2 så den har inte ”allt vad man behöver” Rätt ylande drivlina och inte direkt tyst på motorvägen var sånt jag reagerade på med Toyotas motsvarande .Men vad man menar är allt man behöver skiljer sig mycket åt.
Tror inte ens det går att monterar diesel eller bensinvärmare i efterhand i dom flesta småbilar vilket är det vi eftersökte och många fler med mig har jag märkt när man letar begagnat.Ja vad ”du” anser vara allt man behöver kan vara rätt stor skillnad på vad andra anser vara det man behöver.Letade inte elbil till dottern så mx30 eller liknande var aldrig aktuellt.
27000 per år inklusive värdeminskningen?
Mitt första svar var angående frågan om tex Parkeringsvärmare sen spårade det ur totalt dessvärre så hoppas du Richard får några vettiga svar i stället Vet någon en modell av laddhybrid man kan starta värmen med bensin/diesel värmare på distans så är nog både jag och troligen Rickard intresserade.
Värdeminskningen på de flesta bilar ligger ju på runt 50% under de första tre åren, det får man leva med om man vill köpa nytt.