0 medlemmar och 6 gäster tittar på detta ämne.
Tror jag var först på det här forumet om att elbilar bör leasa! Pga deras utvecklingskurva.I övrigt vill inte jag åka omkring med hyrbil.Givetvis är det förmånsbilar min son och bonusgrabb har.
Nej, precis.... så efter att ni dissat Tesla och tyckt de hamnat efter Kia i utvecklingen, så fick då känna på hur det verkligen är att ha en bil som ligger 5 år efter i utvecklingen. Kia är inte färdigutvecklad. Medan Kia användare försöker ladda sina bilar och tvätta bilen utan att elektroniken skall balla ur, så håller Tesla användarna på och synkar ljusshower, målar bilen på skärmen och spelar fjärt-ljud ur körvarningsboimboxen och allt möjligt nödvändigt... Påstår inte det är nödvändiga eller ens skoj saker, men ligger man på den nivån så har man inga allvarliga problem att syssla med.Jag vet inte vilka Bilkompaniet är, men det är väl helt enkelt så att det inte är så många Tesla ägare som vill byta ner aig till en Kia. Det är väl därför du inte kan hitta dem där. De flesta som gör sig av med en Tesla köper ju oftast en ny Tesla, så då kommer de inte heller till Bilkompaniet. Tesla tar beg. Tesla i inbyte så de bekvämaste går väl den vägen.