BiggerDigger och 4 gäster tittar på detta ämne.
Kan du nämna ett enda exempel på när jag fallit för en bilsäljares snack?
I detta fall tror jag dock att han verkligen höll med, det var ingen tvekan om saken nämligen, det var stor skillnad i hur Teslan kändes
Ge mig säljarens namn, telefon och web sida så jag ser vad han har för någon Tesla till salu, så jag kan ringa honom och vara intresserad av Teslan... utan att du kontaktar honom först förstås...Ärligt talat sätter absolut noll värde på vad du just nu säger. Jag har provat Kia och nybilskänslan i den sitter i lukten... stinker plast så man undrar om man kommer att överleva tills plasterna i den har slutat läcka till sin omgivning. Är det den känslan du vill ha så varsågod, det passar inte mig i alla fall.
Inga tesla till salu i hela organisationen så vitt jag kan se.
Det sa väl precis allt enligt mig. Inte svårt att hålla med en kund som klankar ner på ett märke som man inte ens har... Ett märke som man i egenskap som Kia ÅF konkurrerar mot.Bättre än så kan du... Om jag ringer till Tesla försäljare och säger att jag tycker Kia känns som billiga plastleksaker från Asien, som luktar illa, tror du de kommer protestera kraftigt och komma till Kias försvar?? För övrigt fick du ju själv erfara hur fel både du och Andreas hade, eller var det inte du som lämnade tillbaka en Kia som inte fungerade? Det visar väl tydligt hur mycket längre inutvecklingen Tesla kommit än Kia.
Kia EV3 har hyllats som en av marknadens mest problemfria och pålitliga nykomlingar. Modellen har bland annat utsetts till vinnare i Vi Bilägare samt fått toppbetyg i pålitlighetsmätningar för sin höga byggkvalitet och problemfria vardagsanvändning.Fördelar med Kia EV3Hög pålitlighet: (Inte för mig)Tester visar på minimalt med fel och krångel under drift. (som sagt...)Bra räckvidd: Klarar upp till 572 km på en laddning i Long Range-utförande. (Vår erfarenhet ca 40 mil på E4-körning)Effektiv drift: Låg elförbrukning på omkring 15,8 kWh/100 km. (kanske 18-19 kWh/mil för oss)Rymlig: Smart utnyttjade utrymmen med 460 liters bagageutrymme samt en frunk på 25 liter. (beror nog lite på hur man mäter och vilka krav man har, rymlig med tanke på yttermåtten, men ingen rymlig bil rent objektivt.))