0 medlemmar och 14 gäster tittar på detta ämne.
Systers man slog till på en tesla3 igår. 2022 rullat 6000mil. Ska hem en laddbox nu och laddkabel. Blir en huawei smart laddare då solinvertern redan är huawei så kanske de kan samarbeta smart med varandra. Laddkabel ska väl vara en med ”tesla knapp”? Förstod att man styrde laddluckan och avslutning av laddningen med den då? Ska vara enkelt, inga appar eller skärmtryckningar.
Polestar 4 är en ovanligt bred bil. Dess exakta bredd är 2 008 mm utan ytterbackspeglar.
För 2027 års modell är bredden på Polestar 2 1 859 mm (exklusive sidospeglar)
Jodu, det blev en trevlig midsommar, har ju grunnat på att byta bort gamla KIA:n (Sportage 2014, 1.7 CRDI diesel, 20 000 mil) mot något lite roligare.Igår med en styrketår bakom västen beställde jag en Polestar 2, long range, dual motor med paketen Plus, Pilot och Climate.Färg Vapor (grå)Privatleasing med 50 000 i första förhöjd hyra, och ca 4600/månad i 36 månader.Känns som en rätt bra affär jämfört med att betala bilen kontant.En av de snyggare bilarna jag vet.Smaken är som baken, jag vet, men jag tycker i alla fall så.Provkörde en Polestart 2 performance 2023 i förrgår, stötigt och bullrig men rolig att köra, räknar kallt med att den jag beställt med mindre fälgar och mjukare fjädring ska vara bättre att köra, även om den inte kommer upp i Skodans komfort då den har DCC-fjädringen.Hur som helst äger jag den ju bara i tre år så skulle jag inte bli supernöjd får jag väl leva med det och sedan försöka hitta något bättre sen.Och ikväll är det fotboll på agendan, vi håller tummarna för Sverige! 60-årskrisen excellerar.