0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Vi kommer in med färjan till Åbo eller Helsingfors. Kommer hyra nån stuga på kusten och sen åker vi upp mot Nivala. Blir där nån dag i huset och sen upp mot Kittilä. Därifrån mot sen mot Åbo. Alternativt väg är via Haparanda sen uppåt till Kittilä. Sen söderut till Nivala och hem via Åbo.
Vi kommer in med färjan till Åbo eller Helsingfors. Kommer hyra nån stuga på kusten och sen åker vi upp mot Nivala. Blir där nån dag i huset och sen upp mot Kittilä. Därifrån mot sen mot Åbo. Alternativt väg är via Haparanda sen uppåt till Kittilä. Sen söderut till Nivala och hem via Åbo. Vi kör via kusten.
Ja, det blir Rix8. Vi har tidigare hyrt stugor på kusten. Yyteri camping är väldigt fint.
Har nu lånat ut min personbil till min frus syskonbarn som fått ventilsallad i sin bil. Så nu blir det nog att hon får ta över min ASX och en till elbil ska inhandlas i sommar. Börjar kika på årsmodell 21-22.
Ventilsallad? Autocorrect eller verkstadslingo? Hursomhelst djävligt roligt uttryck! Jag kan iaf inte rekommendera XC40 Recharge, tyvärr...Haft den i 1.5 av 3 år leasing, längtar tills den går att byta bort...