0 medlemmar och 9 gäster tittar på detta ämne.
Traktor är alltid bra att ha
Där ser man traktor är bra att ha Köpte mig en Niab 5-15 som jag byggt om en del så nu ska vindfällena tas reda på lite lättare kommer naturligtvis användas i kommande gallringar också. Endast kört nått träd genom maskinen men verkar riktigt bra.