0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hade samma problem de böt utedelen 3ggr inget vart bättre tjöt som fn.Vi kontaktade ARN och fick maskin utbytt till en package då vart det tystAldrig mer Mitsubishis maskiner med gas/vätska
Måste ha varit något generalknas på någon serie om det var samma konstaterade oljud på allihopa!!
Tror du på allvar att om jag upplevde att min hade hade stora ljudproblem hade monterat samma hos släkt och vänner ??Skulle jag då kanske tänka att om jag ska lida så ska kompisarna också göra det!
Som Richard också skrivit så får ni gå till Arn eller motsvarande för att få era problem utreda men vad jag förstått har det inte gått dit om jag tolkat inläggen rätt.
Har skrivit tidigare att jag tycker den går lite för länge ibland, men upplever inte samma sak som ni och inte hört det från någon annan av ”mina” monterade.
Vet inte riktigt om jag kör med några undanflykter för att rädda ”mitt märke” , jag säljer dom produkter jag tycker är bra och där jag samtidigt får bra service och support.Har haft flera märken tidigare som numera är pausade eller helt borttagna, skulle Mitsubishi Electric göra dåliga produkter eller att supporten slutade fungera så pausas dom också.
Vad ska jag ha för kontakter som kan ordna dina/era problem , bara din åf och eller tillverkare som kan göra något självmant eller att tex Arn stöter på.
Vet inte riktigt varför ni väntar med detta då det verkar ha pågått ett bra tag.
Precis, du har inte en aning om vad det är för ljudproblem vi skriver här. Du verkar inte ens läsa vad fan folket i tråden skriver utan kör din mantra, precis som en politiker skriver om något helt annat när det väl gäller. Vi pratar om buller, du pratar om tjut, vi pratar om hundar, du pratar om katter.Då har du inte läst tråden då folk har ärenden på ARNSpelar ingen som helst roll vad du tycker! Det är inte du som lever med oljudet.Kom inte med "ljud är en upplevelse". Det går att mäta, det är fakta.Som en politiker, totalt förnekande, klart du är rädd om "ditt märke"Du är certifierad ÅF av Mitsubishi, då har du din egen support hos tillverkaren.Åter igen så har du inte läst att flera av oss har installatören gett upp, lämnat över till Mitsubishi som totalförnekar. Sen då?Du läser bannemig verkligen inte, utan kör samma mantra, flera här har kontaktat tillverkaren som förnekar och flera har ärenden på gång på ARN.Jag lämnar tråden, det är bara Mitsubishi säljare här ju.