0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nu är vi nått på spåren! I den menyn har jag inte varit nån gång innan. Den verkade vara aktiverad. Nu djävl*r värmer det på i powerläget! Det har det aldrig gjort förut! Vi har haft pumpen i två och ett halvt år och tydligen kört på energisparläge hela tiden.. Stort tack!
som dessutom bara kan aktiveras via appen och inte alls nämns i manualerna som följde med maskinerna.
Det kanske förväntas vara glasklart?Men jag måste faktiskt fråga dig Daikin_ vad du menade med detta.
Med det menas att felet låg inte i produkten utan hos användaren.D
När pumpen installerades minns jag att jag ombads att ladda ned appen, vilket jag gjorde och kopplade in allt mot nätverket. Installatören tittade sen i min telefon nån minut, vet ej om han gjorde något då..
Har du noterat i vilket läge (Låg, Medel, Hög eller Auto) som maskinen var satt i, eller skulle du kunna kolla upp det?Inställningen av nivå ligger i en undermeny i det fönster där du såg att "Läget Power Saving" var aktiverat.
Jag stängde bara av funktionen och fick bra med värme. Vet inte vilket läge som var förvalt. När jag laborerar lite nu, tycker mig se att det kommer mer värme när jag väljer läge "Hög"