0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Loggning pågår, återkommer efter något dygn. Dock så skall jag nämna att jag har alltså inget larm utan ett informationsmeddelande om lågt flöde, har du Joni ett riktigt larm eller även du ett informationsmeddelande?
Hej jag får också 523 sen jag bytte till senaste programvaran för några dagar sedan, aldrig haft några liknande larm förut förutom "Hög kondensor in-temperatur". Nyinstallerat april 2020 så inte haft så kallt ute än. Har F2120-8 och VVM320. Hittar inga filter, var sitter dom?
Tack, hittat den, likadan ungefär, sitter på inkommande till F2120.
Fyfan kan inte ens logga med USB minne längre. Den bara låser sig och startar om när jag satt i minnet och trycker igång loggningen. Har uppdaterat både min inne och utedel till senaste mjukvaran. Det här är så jävla uselt. NIBE borde omgående skicka ut ny mjukvara eller åtminstone låta en backa tillbaka mjukvaran.Kan någon annan testa om ni kan logga med USB minne, för utsatt ni har senaste mjukvaran på vvm320 och F2120
Meny 5.1.23 - kompressorkurvaDen vet jag inte vad den innehåller, men ska hantera frekvens. Lugna ner frekvensen lite vid varmvatten. Sätt max för avfrostning om det går.---Höja cirkulationspumpen kan avhjälpa felkoden du har. Då hämtar du mer vatten att arbeta med för avfrostningen.