0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Finns även för IVT men ej 6 fria år vad jag fattar?🙄https://www.ivt.se/vart-lofte/10-ars-forsakring/
Ja jag tog den främst för kyla😊Jag var lite osäker på placering men han sa att ”vi tar med en och är det så du känner att placering blir problem så tar vi med den tillbaka, inga problem”Han matchade även Nibepumpens pris Och de hade kampanj på luftvärmepumpen så allt blev 68000 kronor.Vi hade ett telefonsamtal där han förklarade allt och svarade kunnigt på mina frågor. Så hittils är jag nöjd
Hej Sökaren 1!Nej den bullrar inte. Jag har den i ett förråd i anslutning till huset. Var ute och lyssnade nu. Är ju ett visst ljud men inget buller lr hög ljudnivå enligt min åsikt😊
Hej igen!Har ingen aning om Nibe 370.Min IVT är jag hittils nöjd med. Den står i anslutning till hall och kök i ett förråd. Jag hör den inte. Om jag går in i rummet hör jag den. Men hörs ej i övriga huset. Dess manöverpanel är också lätt att hantera.Min förra Nibe lät så att jag hörde den i huset, men den var ju dock gammal också.Jag känner mig nöjd med mitt val. Mitt val avgjordes av att IVT har 10 års garanti på kompressorn, Nibe endast 3. Jag gar tyvärr inte så mkt mer erfarenhet att tillägga. Har nu haft den ca 5 månader och funkar fint.