0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nä att köpa grejer brukar inte vara det som strular Läser man lite här och var så är det vid eventuella problem det kan krångla lite, men som sagt så för att hålla låga priser så måste man tumma lite på något.Inget som säger att alla postorderköp ska strula men köper jag billigt själv på postorder så har jag räknat med att det kan strula lite om något behöver fixas och är man bara medveten om eventuella nackdelar så är det inga problem
Finns det få installatörer och man tycker dom tar lite väl höga priser så kan nätet, eller typ Elon och Elgiganten vara chansen att komma lite billigare undan.Har inget kanonbra svar till dig dessvärre annat än det som jag skrev innan att låga priser kan ha sina nackdelar.Bara man är medveten om det själv som slutkund
Det var du som skrev tidigare om pris på ca 19000:- för en FH25 inkl installation.Jag skrev att nätet och tex elon eller Elgiganten är chansen att komma undan billigare
Vet inte jag hänger med själv eller har svarat i fel tråd !!!!!!!!Trodde jag svarade på frågan om FH25 via nätet (postorder) eller tex elon och Elgiganten .Nånting blev fel så glöm min kommentar
slå till med en daikin krh 30. själv har jag en xr 30 hemma i kåken. jag är då supernöjd. den tuffar på fint ännu. även fast det är riktigt kyligt ute så tvekar han inte.
Jag har lagt en beställning på en Daikin Caldo 30 XRH. Ser fram mot bytet då min nuvarande isar igen hela tiden. La ordern i samband med Black Week i November och installatören/säljaren kommer i Mars pga att de har fullt upp och massvis med jobb före.