0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Samma firma har gett en offert med en Diplomat 10kW on/off (tror det var Diplomat, har inte offerten framför mig) men jag har dåligt med utrymme för en arbetstank så jag försöker undvika detta i den mån det går. Är väl inte helt optimalt att köra en on/off direkt mot golvvärmen så därav mitt intresse för invertrarna.
Ok då missförstod jag ditt tidigare inlägg, trodde det var den djupare borran som gjorde att den offerten var intressant.
Har fått min uppdaterad nu, men tycker den fortfarande går on/off på trean. Den gick först på ettan och rullade på, men sen efter ett par timmar så var den tillbaka till on/off trean. Provade då att bryta strömmen och starta om den, då började den gå på ettan igen. Bör är kring 30c. Kolla nu efter nattens gång, den har gått on/off hela natten små stunder. Mlöf, du säger att 2ans växel har större arbetsområde? Min verkar samma som förut, 1an 900-1350, 2an 1350-1650rpm, 3an 1650-1950rpm. Har du samma på din? Mina arbetsområden verkar ligga precis samma som förut...Genesis 4.00.001 har jag i min nu.