0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
De borde säga....nada.Rykten på ett forum bör ju inte spela så stor roll.Jag skulle ha 0 problem med att köpa Daikin. Och jag installerar mest andra fabrikat.
Det finner jag föga troligt. Utan att veta med säkerhet så skulle jag chansa på att det är ett installatör problem.Jobbigt att lära sig nya saker....jag skulle oxå få problem om jag skulle montera en Daikin eftersom jag inte gjort det ännu.
Jag VET inget om detta egentligen men det kryper runt en känsla på skinnet att det rör sig om en Nibe-säljare/installatör./C
Jag har pratat med trådskaparen om detta och han har nämnt namnet på företaget I fråga.Vi har fått in information från andra kunder om samma förfarande från detta företag.Firman I fråga har aldrig köpt en enda maskin från oss och far endast med osanning för att framhålla "sitt" fabrikat.Jag har valt att inte gå ut med namnet på firman men de är en av de större installatörerna I Sthlm (jobbar med andra fabrikat än våra maskiner)/D
Riktigt oseriöst och konstigt om det är en stor firma men hur vet ni att dom inte köpt nån Daikin maskin dom säljs väl på ett flertal ställen antar jag.