0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
kan du inte gör som med aftonbladet? Dvs gör en wikipediasida som beskriver värmepumpsforum (utan länk) och länka sedan från Värmepumpssidan till wikisidan om värmepumpsforum.Borde väl vara ok?
Tanken slog mig med... en faktasida om verksamheten.
Nej, det var det som diskuterades av samma moderator senast innan jag startade min kritiska diskussion med honom.En kvinna som startat ett företag inom guldsmedsbranschen (år 2005), familjen hade rötter i branschen sedan 1800-talet eller längre, men artikeln raderades innan den ens var färdig.
Vad håller du på med? Jag sitter ju och skriver artikeln nu och så raderar du den!?!!? --Makkekniven (disk) 7 april 2013 kl. 19.41 (Wikipediasignatur tillagd i efterhand.)Javisst. Skriv artikeln någotsånär färdigt *innan* du sparar. Vi andra har ingen möjlighet att veta om du tänker fortsätta eller inte. Glöm inte att ange en bra källa så att andra kan verifiera att det du skriver om faktiskt finns och är ett allmänt etablerat begrepp. --MagnusA 7 april 2013 kl. 19.47 (CEST)
Jag ger upp, efter mycket letande hittade jag till sist en länk till aftonbladets hemsida. Dock har jag ännu ej hittat reklamen. http://www.aftonbladet.se/Det var ju inte så att det dök upp en reklampelare när jag sökte och klickade aftonbladet, inte ens efter att ansträngt mig hittade jag nåt dyligt.