0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Polisen har metoder för att göra sånt.t.ex spika vägen.Varför gjorde dom inte det?
Hade det varit en av mina söner som suttit i den bilen hade jag som förälder blivit oerhört ledsen, hade någon av mina söner blivit påkörd och dödad av den bilen EFTER bron om den INTE hade öppnats hade jag blivit ännu mera ledsen och fruktansvärt förbannad för att dessa killar inte hade stoppats med alla medel innan!! Tänk vad vad lätt alla beslut skulle vara om vi hade facit innan. Det finns ett talesätt som säger: "det finns två typer av människor, de som går före och får någonting gjort, och de som kommer efter och gnäller på det som gjorts." Antingen gör man något och då kan det bli fel, eller inte göra något alls och då kan det också bli fel.
Användningen av spikmattor är förknippad med så mycket restriktioner att de i praktiken inte är användbara enligt vad jag läste en gång. Nu var det dessutom mitt i natten, jag antar att det blir ändå svårare då. Kan någon påminna sig ha läst om att spikmattor har använts på sistone?
Tyvärr kan många poliser inte köra bil enligt en säker källa
Nej, medans antagonisterna verkar klara vilken racebana som helst
Va?Är det farligt med spikmattor mitt i natten?Kan någon dö?
Va?Är det farligt med spikmattor mitt i natten?Kan någon dö?Restriktioner?Jag kan säga att Polisen inte får öppna en bro för att stoppa en flyktbil.Det tycker jag kallas för en restriktion.
Att ni orkar
Tänk efter. Nästa gång tar dom livet av dig eller din familj för att du inte har sett dom eller deras signaler.