0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Funkar såna termostater bra dom vanliga jag hade funkade dåligt skulle vara många graders övertemp innan dom ströp nått märkbart.
Verkar som bra grejer såg att det fanns termostater som motionerade ventilhuset också så det inte kärvar fast verkar smart.
GDS-Jan,(jag skriver i denna tråden för att du stängt dom andra två (coldstore och buhu tråden)) vi är många som tycker om att läsa dina trådar och gillar att du testar nya vägar och ideér. Om du bara vill ha ryggdunkar och att vi skall hålla med även om "vi" inte är lika troende som du så kan du skriva det i tråden tex: "Jag vill endast ha posisitv feedback, tror ni inte att jag har rätt så kommentera inte" eller låsa som du gjort i buhu-tråden ("jag är ingen fattiglapp").Coldstore tråden tex hade 3697 visningar, och <10 kritiska medlemmar, det måste väl ändå vara ett rätt bra betyg till dina ideér?Jag har trott att man gör en tråd på ett forum för att få input från andra, och då både positiv och negativ kritik då båda typerna driver en framåt. Hade jag vetat att du *inte* vill ha kommentarer så hade iallafall inte jag lagt tidigare inlägg.Lycka till