0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Det verkar som om du har svårt att ta till dig vad du läser.Vad jag vet, har jag inte uttalat mig om kvaliteten vare sig på CTC eller något annat fabrikat.Att du har problem med din pump har nog alla förstått vid det här laget, men det är kanske dags att sluta älta det nu.
Men du kan spy galla hur som helst, personlig riktad spya också?
Spyr jag galla över dig menar du Det var inte riktat personligt mot dig utan några rader om hur folk kan missuppfatta det hela om man skriver precis vad som helst Men efter att man läst dina andra inlägg och kommentarer så behöver man ju inte vara särskilt skarptänkande för att förstå att du läser och fattar efter eget tycke och det gör att du i princip kan skriva vad du vill ang CTC:s VP då andra ändå ser att du pratar och svamlar i nattmössan alena mot ett gäng andra som inte håller med dig
Tack för den attacken! Hoppas att jag i alla fall kan avskräcka någon som tänker köpa en pump av det märke som jag olyckligtvis valde.
Hmm, nu var det ju du som fattade fel och tog åt dig från första början och inte förstod vad jag menade med mitt första inlägg Beskrev bara hur galet det kan bli för de som inte kan ngt om VP:s och sen läser ett missvisande inlägg inför ett ev köp till sitt hus Har man inte all fakta på problemet blir det ju missvisande...Alla fabrikat har ju några kunder som är missnöjda med sina VP:s och det är bara så det är och kommer att förbli helt enkelt
Läs ditt första inlägg igen och försök förklara för mig som ovetande vp-ägare om att det inte var ett påhopp på mig, eller försök skriva lite bättre så att en mindre intelligent läsare kan förstå vad du menar?Om du är admin, ta då bort denna tråd!
Garantin är två år.Har du haft detta problem från start och pumpen inte är äldre än tre år kontakta den firma du köpt pumpen av och be dem fixa felet med hänvisning till konsumentköplagen.Säger dom nej kontakta konsumentrådgivaren i din kommun.Som sagts tidigare så har CTC inget med detta att göra då det är din installatör som är problemägare.