0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
En fråga till någon, har en tv med icke inbyggd digitalmottagare skulle jag kunna använda en sådan här http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/digitalbox-och-abonnemang/CAMOD99024/dilog-standard-ca-modul-boxer för att bara kunna ta emot gratis digital marksändning (dom vanliga kanalerna)? Plats för CA modul finns. Måste jag ha ett kort i CA modulen då (abbonemang)?Jag vill slippa en box.
Har du plats för CA-modul så har du inbyggd digitalmottagare!För att se de fria kanalerna 1,2,4 och några till så krävs inte ens en CA-modul den behövs bara för betalkanaler.Passa på och byt TV istället om den saknar mottagare är mitt tips.
DVB-T2 används redan på HD-kanalerna.
Jo jo, men jag trodde de skulle sända allt över det men då har jag missuppfattat det...
Har du plats för CA-modul så har du inbyggd digitalmottagare!För att se de fria kanalerna 1,2,4 och några till så krävs inte ens en CA-modul den behövs bara för betalkanaler.Passa på och byt TV istället om den saknar mottagare är mitt tips.Ja ett hål för CA modul finns men jag får inte in några kanaler ändå, ja jag får på det igen kanske någon inställning jag missat. Hittar inte manual h**vetet