0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Alla fabrikat är olika liksom årgång och modellserie.
Vilken tillverkare är det som är bäst när det gäller att va "SMART"?Att man kan gå ut på internet är ju en klar fördel, då har man ju många playkanaler på det viset
Misstänker att en dyrare tv har bättre smart funktion men vet inte.
Så är det inte, tv:n måste klara den flash-versionen svt kör i tv:ns webbläsare också.Nyare LG och Samsung i de högre prisklasserna klarar detta.Samsung har även stöd för tangentbord och eller appar för telefonstyrning i vissa modeller liksom LG.Men som sagt innehåll och funktion varierar oerhört.
Aldrig för tidigt för att fundera hur lotto vinsterna ska användas .... men att först måste ni vinna *håller tummarna*.Själv har jag köpt det här i fjolhttp://www.ebay.de/itm/TerraTec-Cinergy-S2-USB-HD-DVB-S-DVB-S2-NEU-/321015475125?pt=DE_Computing_Videoaufnahme_TV_Karten&hash=item4abe036bb5 ... har ingen TV apparat mer ... min dator är samtidigt min TV-apparat
OK, är en hel djungel då om man inte är insatt som du Om jag skulle köpa en Samsung idag som klara de kraven jag har, vad kostar en sådan då om storleken ligger på runt 46-47" Vill även ha möjlighet att koppla in trådlöst tangentbord den dagen jag köper ny TV.
iPad tillsammans med en Apple TV kan vara ett bättre val.