0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
jävla ilandsproblem. Jag skiter högaktningsfullt i belysningen.
Jag testade nyss och ställde in en fönsterlampa i maskinen. Visst blev det ljust där inne, men det blev ingen större skillnad på ljus i de utdragna korgarna. Hur ofta har man egentligen nytta av att det är ljust inne i själva maskinen?Om jag skaffar en maskin med belysning så vill jag att den även skall ha en genomskinlig lucka och lampan tänd under diskningen så att man ser vad som händer där inne.
Jag skulle även vilja ha genomskinlig dörr på kylen så att jag kan vara säker på att lampan slocknar när jag stänger dörren...
Precis som fjärrkontrollen, ni är dom som kommer hylla lampa i diskmaskinen i framtiden... Jag säljer min skitmaskin för en bättre om den ens går att sälja, trodde jag skulle vara nöjd med 5-års garanti
Och fjärrkontroll så du kan sappa mellan kanalerna...
Belysning i diskmaskinen är en grej man inte klarar sig utan, efter att ha haft det. Vår gamla Husqvarna har nån halogenbelysning, och det funkar kanon! Maskinen i övrigt är väl inte mycket att hurra för, men den är väl 15 år eller så nu.
Har du belysning under skärmarna på bilen också?
Hjälp mig nu jäkla sömntuta... mig.......Har man haft belysning en gång vill man inte vara utan det, så som ni håller på gjorde min tantaloa också tills hon fick en egen med belysning, tyvärr ingick den i försäljningen av tidigare bostad..