0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
När jag var till Burg för några veckor sedan tog tag Helsingborg-Helsingör, Rödby-Puttgareden tur & retur, funkar fint men jag är nyfiken på att ta bron nån gång oxå när jag ska till Burg, om priset kan mäta sig med färjorna, ska ha med en släpkärra efter personbilen då isf oxå och det kostar ju lite extra Turen som jag ska göra om nån vecka är en semester tur, Legoland med grabben, så då tar ja båt från Gbg till Fredrikshavn, bilar ner till Fredricia och hotellet....Hem har jag bokat färjan mellan Grenaa och Varberg bara för att se nåt nytt.., på den Danska sidan iaf, är ju i Bua (Väröbacka/Ringhals) typ 5-10ggr i veckan ändå
Japp, ska filma allt elände den kvällen Ja jag bjuder in er alla som vill komma och har möjlighet att ta med er nåt att sitta på Jo VEKAB ska komma men bara för att jag vill ha ett stort paket av honom
Jag har en stort paket som du kan få på din 30 års dag 60*60 * 174 cm B-D-H. oooooo vad fint din vp skulle gå sen .men det skulle kräva en viss motprestation , Fortsättning följercc
Att skaffa sig BroBizz löner sig om man åker över bron minst 1 gång om året.Vad betalade du för färjan? ... om man får vara nyfiken
Retas inte sådär JOKA,,, finns ju inga mer avsnitt med gullesnutten