0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Läste ett test för nått år sen där AGI svenska regumerade däck kom på 3 plats när dom testade dubbdäck det spöade alla utom Gislaved och Nokia det var tekniken värld som testade däcken.
8000mil på samma däck det var fan inte dåligt ThumbsupSjälv har min bil gått 8400 mil och jag har fått byta både vinterdäck och sommardäck sen den var ny
Det var då jag köpte mina däck.Bra som fxn första året, år två var de värdelösa, år tre farliga.Tror de gjorde en uppföljning där även teknikens värld kom fram till samma sak.
Du kan få köpa 4 st Pirelli Cinturato P4 195/65R15 95T XL ECO-IMPACT av mig...
Köpte Agi till en bil samt Nokia till en annan och Agi höll betydligt längre men dock ett högt vägljud i och för sig en orättvis jämförelse för ena bilen var en 945 turbo och det funkade inte alls med Nokia på den kanske hade blivit lika med Agi.
Det är väll inte frågan om hur länge däcken håller kan göra stenhårda däck som håller i 10 år men hur bra är dom??? Bromssträcka väggrepp mm
Med håller menade jag naturligtvis att däcken var användbara som vinterdäck Nokian var utan dubb efter 2 vintrar det tycker inte jag är ok.