0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
Håller med om detta med helljuset som en del drar på igen innan möte.
"En bilkö beror aldrig på den som ligger främst, den beror på den som ligger bakom och vägrar köra om."
2. Folk som ser att filerna går ihop om 200 meter och ändå kör om alla och tränger sig in fyra meter innan filerna går ihop.
Oj då ironi fungerade inte...Sväng av på första bästa parkeringsficka och släpp om helljuspersonen då. Problemet löst!
Retar mig på alla dessa hästar med ryttare som tycker att vägen är deras, sen är det lustigt att hundägare skall plocka upp skiten efter hunden, men hästägarna kan vräka ut ett par kilo åt gången och då är det okej?Får väll poängtera att allt började en kväll i december när jag kom med min dåvarande Alfa Romeo och helt plötsligt small det, KABLAMM.... Det var en 2 kilos ihopfrysen hästavförings blaffa som slog bort halva kofångaren och påtvingade samtidigt en hjulinställning. Efter den dagen så har jag lust att stoppa dessa hästar i frysen.
Idioter med åtta xenonextraljus som förvisso bländar av något sånär i tid, men alltid slår på sitt helljus tio meter INNAN man mötts. Jag blir vansinnig. Man blir ju för tusan helt blind många sekunder efter detta. Och hur lång sträcka kommer man inte på 3 sekunder i 90...När man stått länge länge och väntat på att kunna köra ut och det aldrig blir någon lucka från något håll, rätt vad det är svänger någon bil av, in på din tvärgata utan att ha blinkat. Där skulle man annars kunnat ha svängt ut.Att det är så många bilar med trasiga blinkerslampor är märkligt.