0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Onkyo 809 eller om du vill ha airplay Pioneer 2021.Denon är lite sämre på svåra högtalarlaster annars ok.
Inte för att jag försvar NAD så men hur vet du att det är en kopia av lg bd390?Det är mycket möjligt dom är byggd på samma sätt osv men det kan skilja mycket i kvaliten på komponenterna. Andra sortering osv.Jag har ingen erfarenhet själv av deras bluray utan enbart förstärkarna.Då jag själv använder ps3 som bluray spelare och det funkar kanon. Saknar dock 3d stöd, men just nu har man inget behov av det.Sen kan jag tycka att en bluray spelare inte bör kosta mer än högst 5000 kr, vill man lägga ut mer så är det bättre med en projektor.
Tack för tipset Mike ! Jag har sneglat lite på Denon kanske iom att den gamla lilla vi har är av det märket och vi är rätt nöjda med den . Den drar dock bara små högtalare nu men den nya ska klara av det allra mesta s.a.s . Harman/kardon är väl starka men hur är deras övriga egenskaper ?
Jag, som nörd med projektor, skulle nog säga Yamaha.Marantz har jag i studion och inget fel på den heller men bara 2 kanaler stereo där.