Hej,
Kompressorn i min 2025 startar inte trots att all status är normal. Om jag startar om 300 eller 2025 så börjar den räkna ned från 20 min men när den kommer till 0 stannar den där och startar inte.
Jag flyttade min f2025 för att komma åt väggen bakom och när jag gjorde det stängde jag av 2025 +300 som den är kopplad till. 2025 stängde jag av med huvudströmbrytaren och 300 med knappen på framsidan. Jag stängde av båda ledarventilerna och skruvade sedan loss rören på 2025 och flyttade den ca en halvmeter. Efter ca 1,5 dygn kopplade jag på slangarna, öppnade ventilerna, drog ur kommunikationskabeln och slog på 2025+300. Efter ca 5 timmar kopplade jag i kommunikationskabeln och startade om 300. Då inträffade det som står i ingressen (20 nedräkning och sedan inget). Prövade att skruva upp värmekurvan 5 steg ifall det var så att den inte tyckte att det var kallt nog men efter en stund gick patronen på.
Den var i sommarläge men har nu ändrat till vår/höst.
Vad skall jag göra?
Uppdatering: Nu har den gått igång. Kanske var jag för otålig, men den har startat två gånger och verkar tuffa på igen