0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hej .. tjaa vet inte om det.. men det skulle funka skit bra i tvättstugen kläderna torkar väldigt fort då luften snurrar på lite annars så köp mitt kitt för den inbinte skälvbyggaren ...innehåller det mästa en rktig mäster mekaniker kan behövaen rulle eltejp,några buntband gummi snodd på metervara,22mm T-Koppel å några m koppar rör 22 och 15 mm samt en tub med unipack massa så ni får det tätt pris 1200kr + ev frakt...snabbaffär så slänger jag in en beg datafläkt å lite bubbel gum
annars så köp mitt kitt för den inbinte skälvbyggaren ...innehåller det mästa en rktig mäster mekaniker kan behövaen rulle eltejp,några buntband gummi snodd på metervara,22mm T-Koppel å några m koppar rör 22 och 15 mm samt en tub med unipack massa så ni får det tätt
haha ... nää det är "arv" efter farsan.. som va rörkrökare i 30 år typ.. han hadde ju ett litet lager i källaren...men det går säkert å bygga nått trevligt av grejernavill ni inte köpa dom så slänger jag ut det på e-bay...Tror att Mack Gyver gillar mitt gör det skälv kitt ...fattas bara ett gem å en fällkniv så e det nog fullt möjligt att bygga en rysk atomubåteller ett flygplan...Har ett nytt motto på firman.."För en händig är inget omöjligt"Bdw hittade GUD på Fejan.... http://www.facebook.com/people/Mack-Gyver/1080758763
Citat från: Dr Chun-Lan skrivet 26 maj 2011, 16:49:34haha ... nää det är "arv" efter farsan.. som va rörkrökare i 30 år typ.. han hadde ju ett litet lager i källaren...men det går säkert å bygga nått trevligt av grejernavill ni inte köpa dom så slänger jag ut det på e-bay...Tror att Mack Gyver gillar mitt gör det skälv kitt ...fattas bara ett gem å en fällkniv så e det nog fullt möjligt att bygga en rysk atomubåteller ett flygplan...Har ett nytt motto på firman.."För en händig är inget omöjligt"Bdw hittade GUD på Fejan.... http://www.facebook.com/people/Mack-Gyver/1080758763Haha skulle ju annnars kunna vara något för professor Baltazar.....eller någon inbiten hemmapulare.... //Krister
Har ett nytt motto på firman.."För en händig är inget omöjligt"
Ska maila till Skalman,Timell å Byggare BOB nån måste ju nappa
Citat från: Dr Chun-Lan skrivet 27 maj 2011, 09:05:30Har ett nytt motto på firman.."För en händig är inget omöjligt"Ursäkta men vad syssla din firma med?
Vad fan är det med er?Ser ni inte lösningarna i saker.Eller har ni fullt upp med att byta däck på Audin?
Citat från: TokJan skrivet 28 maj 2011, 02:15:44Vad fan är det med er?Ser ni inte lösningarna i saker.Eller har ni fullt upp med att byta däck på Audin?Vad menar du