0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nu laddar jag om.Hoppas glasburken håller för paraffin
Var nu så snälla och förklara vad det är som är fel i det jag har skrivit.Jag hävdar att det är jag som beskriver verkligheten och att i så här enklasammanhang är det inget alls som skiljer mellan teori och praktik.Det är era förväntningar om vad man kan åstadkomma som inte stämmermed verkligheten. Att fasomvandling av material under upptagning eller avgivningav energi kan ske utan temperaturförändring har varit känt sedan hedenhös.@ TokJan: Visa nu genom ett enkelt resonemang att du förstår vad faktorn 33 förkokosfett och faktorn 80 för vatten innebär. Tips: du får gärna tjuvkika på vad jagskrev tidigare idag Thumbsup
Citat från: TokJan skrivet 28 maj 2011, 19:28:04Nu laddar jag om.Hoppas glasburken håller för paraffin Kör på bara och lycka till med dina experiment!! Ja, vi borde nog talas vid privat någon dag om div lösningar, tyvärr så vågar man ju knappt lufta funderingar och tankar som inte stämmer med "det vanliga" utan att bli påhoppad med massa teoretiska motargument som inte hör hemma i verkligheten...
Ja, vi borde nog talas vid privat någon dag om div lösningar, tyvärr så vågar man ju knappt lufta funderingar och tankar som inte stämmer med "det vanliga" utan att bli påhoppad med massa teoretiska motargument som inte hör hemma i verkligheten...