0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
David fick ordning på linken idag räckte att programmera om och rikta antenn. Han hade kurva 40 och vp hade pendlat mellan 19-21 rumbör när han kollat??? Han viste inte så mycket mer men var trots allt nöjd med värmen och nattsänkningar verkade inte bry sig om vad det kostar
Mao exakt den kunden som Linken vänder sig till.Det som stör mig mest är att man i reklamen hävdar att "pumpen blir ännu effektivare och besparingen ökar".
Nu måste jag fråga igen om alla har samma version av mjukvara i Linken (Husreglering>Inställningar>Om) 2.2.105 ??,alltså även de med nyare installationer, har ni för andra versioner än ovannämnda? (eventuellt)
Hej!Ny här på forumet. Har en G2:a med Link & danfoss living...Tidigare 3000 liter olja, huset byggt 1958, 100m2 å lika mycket källare. Nu typ 10-12kw el i stället.Just nu så kör den på kurva 33 och 1 grad + ute. (ett par mil sydost från vasaloppsmålet)Linkens version: 2.3.27 men firman som installerade skall komma med en nyare version har dom sagt, som inte kör nästan max på allt utan tar det lite lungt å fint, om jag har förtått det hela rätt.//Bosse E
det finns hopp Thumbsupsom vanligt nästa version av programvaran löser alla problem men en version som inte är så aggressiv vill vi alla se
När allt verkar vara i balans och fungera. Om du tar loss en termostat. Upplever du då att flödet ändras. Dvs att den legat och strypt? Håll en IR picka på returröret till radiatorn plocka bort termostaten och se vad som händer efter en minut eller så. Är dina radiatorer instrypta eller kör du helt öppet i grunden?
Jag antar att du har samma programvaruversion som vi andra, 2.2.105?(Inställningar > Om)