0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Northkingen, bry dig inte om att de hackar på dig! Jag trodde att du hade tjockare skinn än så. Själv är jag synnerligen intresserad av den här pumpen, och många med mig, är jag säker på.Legless aka Gunnar
Oj vad hemligt allt är, tror inte Fujitsi skulla skicka en pump till Boden för test..! Dr är givetvis redan färdigutvecklade och klar för leverans, och Riktigt vass..! Låter som ännu nåt moonster som är precis som en standard värmepump.. Och hoppas att de sneglat på konkurenterna hur funktionen skall vara, annars tragiskt.. Och lägga på några Yuan för att ska koppla in trågvärmen från kinafabriken denna gång..
Citat från: Legless skrivet 22 januari 2011, 13:20:55Northkingen, bry dig inte om att de hackar på dig! Jag trodde att du hade tjockare skinn än så. Själv är jag synnerligen intresserad av den här pumpen, och många med mig, är jag säker på.Legless aka GunnarOki ska försöka delge mig all info jag får runt denna pump.....är själv väldigt nyfiken på den och speciellt nästa generation av Nocrian då den kommer att ha samma mjukvara vilket är hyperintressant.//Krister
.Lexus skickade mig en ny Suv som jag håller på att testa..är riktigt Vass, och nåt i hästväg..!men det är liite hemligt..
Sitter på Engelskt tangentbordJag for inte ihop dessa siffror ?> finnas i första taget i storlekarna 9000BTU (4,5kW) och 12000BTU (5,6kW). 9000 BTU = 2,63 KW och 12000 BTU = 3.51 KWJag har sett maskiner some har 9000 BTU kyl effekt och18000 BTU värme effekt4.5 KW = 15360 BTU/Hagar