0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Låg upplösning? Då kanske du skulle lära dig och använda den? Dubbelklick och texten anpassar sig automatisk, eller lätt att zoma, jag använder inget annat än Ipaden, saknar flash i gång i månaden.. Högst.Och snart kommer ny Ipad..
Jag har ju en IPAD inställt på köpradarn.Frugan frågade varför, vad är så speciellt, din dator (10") är ju både billigare mångsidigare..Mitt svar var att en IPAD för mig är som en av hennes Gucci, Armani, Louis Vuitton väskor/skor betyder för henne.Hon greppade direkt och undrade varför jag inte redan köpt en..... Någon sa att MediaMarkt hade 20% rea i mellandagarna....
Citat från: rabalder skrivet 24 december 2010, 23:58:40Jag har ju en IPAD inställt på köpradarn.Frugan frågade varför, vad är så speciellt, din dator (10") är ju både billigare mångsidigare..Mitt svar var att en IPAD för mig är som en av hennes Gucci, Armani, Louis Vuitton väskor/skor betyder för henne.Hon greppade direkt och undrade varför jag inte redan köpt en..... Någon sa att MediaMarkt hade 20% rea i mellandagarna....Man ska alltså ha en för att visa att man har pengar inte att använda då fattar
Citat från: rabalder skrivet 24 december 2010, 23:58:40Jag har ju en IPAD inställt på köpradarn.Frugan frågade varför, vad är så speciellt, din dator (10") är ju både billigare mångsidigare..Mitt svar var att en IPAD för mig är som en av hennes Gucci, Armani, Louis Vuitton väskor/skor betyder för henne.Hon greppade direkt och undrade varför jag inte redan köpt en..... Någon sa att MediaMarkt hade 20% rea i mellandagarna....En viktig del av resonemanget med Gucci, Armani, Appel etc är ju priset. Kostar det så smakar det. Det är ett resonemang jag köper fullt ut. Men förtar man inte lite av det om man köper på rea //2000
Citat från: 2000 skrivet 25 december 2010, 00:37:56Citat från: rabalder skrivet 24 december 2010, 23:58:40Jag har ju en IPAD inställt på köpradarn.Frugan frågade varför, vad är så speciellt, din dator (10") är ju både billigare mångsidigare..Mitt svar var att en IPAD för mig är som en av hennes Gucci, Armani, Louis Vuitton väskor/skor betyder för henne.Hon greppade direkt och undrade varför jag inte redan köpt en..... Någon sa att MediaMarkt hade 20% rea i mellandagarna....En viktig del av resonemanget med Gucci, Armani, Appel etc är ju priset. Kostar det så smakar det. Det är ett resonemang jag köper fullt ut. Men förtar man inte lite av det om man köper på rea //2000Den stora grejen är ju att köpa bra grejer men kan man samtidigt göra en bra affär så är det ju inte fy skam.
1. It'll be cheaper next year.2. It's going to be better next year.
5. No Flash.
7. The games.8. The waste.
10. The whole Apple cult is starting to creep me out.