0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Flera ggr i veckan kommer de, samtalen man aldrig ens bett om.-Hej, jag ringer från ****.**, jag tänkte bara kontrollera om dessa uppgifter stämmer? (personen i telefonen läser nu upp mitt namn och adress)-Vad då stämmer?, svarar jag, Du vill att jag skall svara att de stämmer och sedan får jag en faktura på fyra tusen spänn och jag är med på någon skiten internetsida som ingen använder sig av?-Men du är redan med, nu skall vi bara kolla att alla uppgifter är riktiga.-Jag är inte alls med.-Jo, det är du...-I helvete att jag är, det ringer idioter som du flera gånger i veckan och försöker låta som om de representerar något jag redan gått med på, det fungerar inte med mig, jag säger nej till alla, oavsett vad de vill. Det har jag gjort i snart tio år nu. Vad var det du ville sade du?-eh, jag ville bara kontroll...-Är du trög, hörde du överhuvud taget vad jag sade?*Klick*Jag misstänker att det är fler än jag som får dessa samtal?
Jag har nixtjänsten aktiverad privat. Jag var lite ofullständig i inlägget ovan, det hela rörde sig om telesamtal till firmatelefonen.My bad
Nån jävel ringer hit i stort sett varje dag, och jag svarar med namnet, och om det inte kommer nåt från andra änden inom en sekund lägger jag på igen.