0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag skulle vilja ha ett lite större. Minst 80Ah./Raptor
Samma sak idag igen! -24 i morse och sambo och sonen skulle på sportlovsbio, hon fick ta den gamla pålitliga Chevan efter ett mycket surt samtal till mig där hon, i princip, krävde att jag skulle starta bilen via telepati. När jag förklarade att jag inte hade de mentala kvalifikationerna som krävs för att göra det dömde hon ut mig totalt och slängde på luren!.../Raptor
Citat från: Raptor skrivet 23 februari 2011, 18:02:27Samma sak idag igen! -24 i morse och sambo och sonen skulle på sportlovsbio, hon fick ta den gamla pålitliga Chevan efter ett mycket surt samtal till mig där hon, i princip, krävde att jag skulle starta bilen via telepati. När jag förklarade att jag inte hade de mentala kvalifikationerna som krävs för att göra det dömde hon ut mig totalt och slängde på luren!.../Raptor*Host... Harkel... Påminner om något som en förutseende person påpekade kunde hända redan i måndags, fyra inlägg tidigare...*Harkel... Host...
Jo, jag såg det och tänkte faktiskt att det bara är de tidsfråga innan det händer. Nu har det alltså hänt. Bilen är en bensinare så det kanske räcker med 80Ah då?/Raptor
Hör med volvo om det finns ny mjukvara som förhindrar att batteriet drar ur. De brukar vara hjälpsamma.//2000