0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej, jag har nygligen instalerat en 2025, har haft lite problem under instalationen, nu är den in koplad med en termostat, Problemet är att varge gång den startar så går den bara ca 1min sen stängs den av, det kommer ett larm i den S1 06. kollar i manualndet står högtryckstermostat har löst ur. kan till läggas att jag har den dockad till en ved panna och acktank.
god morgon, jag har ingen extra cirkpum som matar inn i 2025:an, jag har den befintliga kör den nu på lage 2, kör jag den på läge 3 så skakar hela huset, tror du jag ska montera en cirkpump till? jag har redan i dag 3st. luftat har jag jort som en galning, det verkar inte komma någon luft,
Citat från: mattiaxen skrivet 09 oktober 2010, 09:15:53god morgon, jag har ingen extra cirkpum som matar inn i 2025:an, jag har den befintliga kör den nu på lage 2, kör jag den på läge 3 så skakar hela huset, tror du jag ska montera en cirkpump till? jag har redan i dag 3st. luftat har jag jort som en galning, det verkar inte komma någon luft, du måste nog ha en cirk-pump mellan 2025an å pannandu har även en plint i 2025an som styr cirk-pumpenkjell