0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Den smarte.. Lämnar in telefonen för ett fel som ej finns! Har gjort så 2ggr, med Iphone 3g och 3gs, just före de skall säljas, Apple lagar inga telefoner, byts alltid ut mot ny!Hade Nokia N95 när dessa var nya, den tyckte jag slukade ström! Jag hade slagit av 3g på min iphone, samt sänkt ljuset på skärmen.
Garantin behöver inte försvinna. Gör man bara rätt vid demontering och montering av batteriet så skall garantin fortsätta gälla så vida du har skrivit under ett avtal.
Citat från: MGKea skrivet 05 augusti 2010, 07:28:59Garantin behöver inte försvinna. Gör man bara rätt vid demontering och montering av batteriet så skall garantin fortsätta gälla så vida du har skrivit under ett avtal.Vad jag läst så är det svårt att byta batteriet utan att samtidigt bryta det sigill som sitter inne i telefonen och döljer en skruv. Att det dessutom skulle bli ett batteri som inte har Apples logo och inte är tillverkat av Iceberg (om det fortfarande är dom som tillverkar batterierna.) gör det ännu svårare.
Den smarte.. Lämnar in telefonen för ett fel som ej finns! Har gjort så 2ggr, med Iphone 3g och 3gs, just före de skall säljas, Apple lagar inga telefoner, byts alltid ut mot ny!
Hade Nokia N95 när dessa var nya, den tyckte jag slukade ström! Jag hade slagit av 3g på min iphone, samt sänkt ljuset på skärmen.
Måste ju vara upp till dem lite också eller hur??? De borde ju testa telefonen/varan, men byts den ut så...funkar...
Ehh, tror nog inte du lilla vän får betala apples utbytestelefoner!! Men du brukar vara bra på att snirkla till det mesta iof..
Alla dessa drulleförsäkringar som säljs med telefoner mm, oj går nog sönder ganska många, men har aldrig tagit någon sådan, hemförsäkringen är nog så bra, OM det händer olycka, och med barn i nyfiken ålder så händer det!Hoppas inte Apple går under nu..för jag lämnade in en telefon som var 11 mån gammal pch vart utbytt, men aktien verkar peka uppåt ändå, puhh..
Ok..................................................