0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej jag vill ge ett tips på installation av värmepump.E.O.N lämnar 15% rabatt på Toshiba L/L-pumpar.Jag installerade en ras 10 till ett pris av 15200 kr med rot avdrag och 15% rabatt.Mvh hiphip55Jag har fick en fråga var pumpen installerades det var i blekinge.Och modellen var Toshiba ras 10 savp-nd innerdelen är den slimmade modelen exakt pris var 15265:- inklusive rotavdrag och e.o.n rabatt. Själva arbetskostnaden var 4000:- Mvh hiphip55
Citat från: hiphip55 skrivet 06 mars 2010, 09:21:32Hej jag vill ge ett tips på installation av värmepump.E.O.N lämnar 15% rabatt på Toshiba L/L-pumpar.Jag installerade en ras 10 till ett pris av 15200 kr med rot avdrag och 15% rabatt.Mvh hiphip55Jag har fick en fråga var pumpen installerades det var i blekinge.Och modellen var Toshiba ras 10 savp-nd innerdelen är den slimmade modelen exakt pris var 15265:- inklusive rotavdrag och e.o.n rabatt. Själva arbetskostnaden var 4000:- Mvh hiphip55Jag vill lägga till att installationen utfördes i mitten av februari om dom gör ett avdrag 2500 som mot svarar rot avdraget så blir slutsumman samma som min. Mvh hiphip55
Hej jag vill ge ett tips på installation av värmepump.E.O.N lämnar 15% rabatt på Toshiba L/L-pumpar.Jag installerade en ras 10 till ett pris av 15200 kr med rot avdrag och 15% rabatt.Mvh hiphip55Jag har fick en fråga var pumpen installerades det var i blekinge.Och modellen var Toshiba ras 10 savp-nd innerdelen är den slimmade modelen exakt pris var 15265:- inklusive rotavdrag och e.o.n rabatt. Själva arbetskostnaden var 4000:- Mvh hiphip55Jag vill lägga till att installationen utfördes i mitten av februari om dom gör ett avdrag 2500 som mot svarar rot avdraget så blir slutsumman samma som min. Mvh hiphip55
Så du tror att EON bara säljer eller förmedlar dessa för skojs skull Dessa bolag gör abolut ingenting dom inte tjänar pengar på det ena eller andra sättet