0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
En undran,När man tex köper en ny bil & ett fel inträffar upprepade gånger under nybilsgarantin får väll tillverkare 2 (eller 3 ) försök på sig att rätta till felet, annars har man rätt att häva köpet. Finns något liknande i VP-sammanhang? SP
Du kan ju kalibrera givaren så att pumpen tror att det är kallare och då borde du få igång steg 4-5 från 16 grader. Klen tröst kanske men ändå
Men som någon annan skrev, ring Thermia Support direkt. 0570-81300./L
CiteraMen som någon annan skrev, ring Thermia Support direkt. 0570-81300./LOm du köper en ny Mercedes och den strular lite, ringer du direkt till Mercedes-fabriken i Tyskland eller åker du till Mercedes-handlaren? "Support Som ägare av en värmepump från Thermia är det din återförsäljare som står för all support. För enklare ärenden kan vår avdelning för "vanliga frågor och svar" spara dig ett telefonsamtal."Saxat från Thermias hemsida, så detta bör väl vara/är det som gäller. :,v(